Back to Ghana - Reisverslag uit Oude-Tonge, Nederland van Amanda Thijssen - WaarBenJij.nu Back to Ghana - Reisverslag uit Oude-Tonge, Nederland van Amanda Thijssen - WaarBenJij.nu

Back to Ghana

Blijf op de hoogte en volg Amanda

23 Oktober 2014 | Nederland, Oude-Tonge

Stiekem ben ik al begonnen met aftellen, ook al duurt het nog zeven weken voordat ik weer terug ga naar Ghana. Het begint alweer zo te kriebelen en ik kan niet wachten om weer terug te zijn in dit prachtige land en kijk ontzettend uit naar het weerzien met lieve mensen!

Ook dit keer zal ik bij ons sponsorproject in Kona verblijven en meedraaien in het kinderdagverblijf. Sinds mijn laatste bezoek is er, dankzij vele donaties, veel gedaan. Zo is het gebouw volledig afgebouwd en voorzien van mooie muurschilderingen. Nog wat laatste puntjes op de i en dan willen we gaan starten met de bouw van een sanitaire voorziening. Om dit te realiseren zijn wij nog steeds hard opzoek naar sponsoren, waarbij alle beetjes helpen! Voor meer informatie over onze stichting: www.kindvanghana.com of www.facebook.com/kindvanghana.

Via mijn blogs zal ik jullie weer op de hoogte houden van al m'n avonturen in het geweldige Ghana!! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Jihoeee, ook dit jaar weer terug naar Ghana!! Weer heerlijk genieten van het prachtige land en de lieve mensen!! Dit keer verblijf ik 3 weken bij ons sponsorproject 'Hamashiah Daycare Centre'. Uiteraard zijn we met onze stichting 'Kind van Ghana' nog steeds hard opzoek naar sponsoren! Mocht je iets voor ons willen/kunnen betekenen, neem dan een kijkje op: www.kindvanghana.nl of www.facebook.com/kindvanghana. <3

Actief sinds 03 Jan. 2010
Verslag gelezen: 710
Totaal aantal bezoekers 48009

Voorgaande reizen:

12 December 2014 - 24 Januari 2015

Me fie fofr)

10 Mei 2013 - 01 Juni 2013

Verliefd op Ghana

06 Juli 2012 - 04 Augustus 2012

Terug naar Ghana

14 Februari 2010 - 17 Mei 2010

Mijn reis naar Ghana

Landen bezocht: