Back to Ghana - Reisverslag uit Oude-Tonge, Nederland van Amanda Thijssen - WaarBenJij.nu Back to Ghana - Reisverslag uit Oude-Tonge, Nederland van Amanda Thijssen - WaarBenJij.nu

Back to Ghana

Blijf op de hoogte en volg Amanda

23 Oktober 2014 | Nederland, Oude-Tonge

Stiekem ben ik al begonnen met aftellen, ook al duurt het nog zeven weken voordat ik weer terug ga naar Ghana. Het begint alweer zo te kriebelen en ik kan niet wachten om weer terug te zijn in dit prachtige land en kijk ontzettend uit naar het weerzien met lieve mensen!

Ook dit keer zal ik bij ons sponsorproject in Kona verblijven en meedraaien in het kinderdagverblijf. Sinds mijn laatste bezoek is er, dankzij vele donaties, veel gedaan. Zo is het gebouw volledig afgebouwd en voorzien van mooie muurschilderingen. Nog wat laatste puntjes op de i en dan willen we gaan starten met de bouw van een sanitaire voorziening. Om dit te realiseren zijn wij nog steeds hard opzoek naar sponsoren, waarbij alle beetjes helpen! Voor meer informatie over onze stichting: www.kindvanghana.com of www.facebook.com/kindvanghana.

Via mijn blogs zal ik jullie weer op de hoogte houden van al m'n avonturen in het geweldige Ghana!! :)

Amanda

Jihoeee, ook dit jaar weer terug naar Ghana!! Weer heerlijk genieten van het prachtige land en de lieve mensen!! Dit keer verblijf ik 3 weken bij ons sponsorproject 'Hamashiah Daycare Centre'. Uiteraard zijn we met onze stichting 'Kind van Ghana' nog steeds hard opzoek naar sponsoren! Mocht je iets voor ons willen/kunnen betekenen, neem dan een kijkje op: www.kindvanghana.nl of www.facebook.com/kindvanghana. <3

Actief sinds 03 Jan. 2010